کنایه سنگین مورینیو به گواردیولا؛ کچل!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

اخبار کوتاه ورزشی

 

 بر اساس گزارش  همــــــــــــــــــــــــــــــه چیــــــــــــــــــــــــــــــــــــز بـــــــــــــــــــــــــرای شمــــــــــــــــــــــــــــا در ادامه درگیری لفظی که بین ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا بر سر یک مشت چمن به وجود آمده این بازی آقای خاص پاسخی نسبتاً توهین‌آمیز به همتای اسپانیایی خود داد.


بر اساس گزارشی که در روزنامه آنلاین «El Confidential» اسپانیا منتشر شده است، آقای خاص در جدیدترین اظهارنظرش در پاسخ به سرمربی بایرن‌مونیخ گفت:

اگر از کاری که می‌کنید لذت نبرید موهایتان می‌ریزد. گواردیولا کچل است پس نتیجه می‌گیریم که او از فوتبال لذت نمی‌برد.

روزنامه انگلیسی «دیلی اکسپرس» هم این حرف آقای خاص را حرکتی بچگانه توصیف کرد و نوشت: اگر مورینیو پیش از این علاقمند نبوده که با بایرن‌مونیخ تحت‌ رهبری پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا روبه‌رو شود حالا باید در فکر چنین آرزویی باشد.

ماجرا از اینجا آغاز شد که پپ در یکی از جلسات کلاس‌های امسال بازآموزی که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برای مربیان برتر این قاره برگزار کرد اظهار داشت که اندازه چمن زمین، نباید از یک و نیم سانتیمتر بیشتر باشد و اندازه سه سانتیمتری آن باید تغییر کند که همین واکنش سرمربی چلسی را در برداشت و وی با اعتراض به این موضوع عنوان کرد هرکسی سبک بازی خودش را دارد که باید مورد احترام همه باشد. فوتبال به شکل‌های مختلف می‌تواند زیبا باشد.

گواردیولا هم در پاسخ به این مربی پرتغالی با صدایی بلند گفت: زیبایی فوتبال بستگی به مربیان دارد. برای من اینطور به نظر می‌رسد که مورینیو نتیجه‌گرایی را به تماشایی بودن بازی ترجیح می‌دهد. می‌دانم که برای او این موضوع از همه چیز مهمتر است.





:: موضوعات مرتبط: عکس های دیدنی و جالب , اخبار روز , اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: کنایه سنگین گواردیولا؛ کچل! , کنایه سنگین , مورینیو و گواردیولا , گواردیولا , اخبار داغ ورزشی , اخبار جدید , اخبار فوتبال جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 2384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : VAHID SS
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی